גישור גירושין בצפון - גישור משפחתי - גישור גירושין בבינימינה - מגשר גירושין - גישור במשפחה

גישור גירושין במרכז - גישור משפחתי - גישור גירושין בתל אביב - מגשרת משפחתית בתל אביב - גישור גירושין הרצליה - גישור משפחתי במרכז

 גישור גירושין בתל אביב | גישור משפחתי במרכז | מגשרת משפחתית | גישור גירושין בהרצליה | גישור גירושין | גישור משפחתי | גישור משפחה | גישור במשפחה | גישור גירושין תל אביב


נעים להכיר,  מגשר/ת משפחתית מוסמכ/ת, מומחים בגישור גירושין, בעלי רקע טיפולי. אנו נמצאים כאן בשבילכם לסייע לכם לעבור את תהליך הגירושין בדרך של שלום ושקט, לאפשר לכם לסגור את החלק הזה בחייכם בהשלמה ולתת לכם לצאת לחיים חדשים עם כוחות מחודשים.

אנו יודעתים שההחלטה שלכם להתגרש אינה פשוטה, שחשבתם על כך הרבה ושאתם מרגישים שעשיתם את כל שביכולותיכם למצוא פתרון אחר. אני מבינה שייתכן והתקופה האחרונה בחייכם הייתה מלווה באכזבות ובתסכולים ואולי גם בכעסים ומלחמות ואני גם יודעת שאם יש לכם ילדים הקושי שלכם גדול הרבה יותר ומלווה בלא מעט רגשות אשם וחששות מפגיעה בילדים שלכם.

אז חשוב לי לומר לכם שיש דרך אחרת - דרך של שלום, דרך של כבוד, דרך של שיתוף פעולה. דרך שרואה את טובתכם האישית ואת טובת ילדיכם, דרך שבה אתם תוכלו להחליט מה נכון עבורכם ולדרך הזו קוראים גישור גירושין.

גישור גירושין מאפשר לכם להגיע להסכם הכולל את חלוקת הרכוש, דמי המזונות, הסדרי הראייה או המשמורת באופן הכי נכון עבורכם ובהסכמה מלאה של שניכם. בדרך הזו אתם תהיו הרבה יותר שלמים עם הסכם הגירושין ולכן יהיה לכם הרבה יותר קל לקיים אותו והוא יתאים לכם לא רק בהווה אלא גם בעתיד. בדרך הזו אתם גם תימנעו מדיונים מתישים ומתמשכים בבתי משפט, ממלחמות ומהשפעות שליליות וקשות על ילדיכם. בכך תחסכו לא רק זמן, אלא גם הרבה מאד כסף, כיוון שעלות של גישור גירושין הינו כשישית מהעלות הנדרשת על מנת להתגרש באמצעות עורכי דין בבתי משפט.

אולי קשה לכם לראות את זה עכשיו, אבל גם אם אתם מתגרשים זה מזה אתם לעולם לא מתגרשים מהילדים - הם צריכים את שניכם היום ולתמיד ואני אדאג שתהיו שם בשבילם. אתם תצטרכו לקבל עוד הרבה החלטות משותפות שקשורות בילדים שלכם גם בעתיד ואני יודעת שתרצו לעשות זאת בדרך של נועם ושיתוף פעולה ובשביל זה צריך להתחיל בתקשורת בריאה כבר מעכשיו.

כמגשרים גירושין אנו עוזרים לכם לנהל את הליך גישור גירושין ממקום רגיש ומקצועי. אנו עוזרים לכם להחזיר את השליטה על חייכם, מסייעים לכם לקחת אחריות מלאה על ההתנהלות המשפחתית החדשה עימה אתם מתמודדים ויחד איתכם מנסחת את הסכם הגירושין המתאים בדיוק לכם ולילדים שלכם. כל מה שנדרש מכם הוא לבוא עם לב פתוח ועם רצון אמיתי לבחור בדרך של שלום ולא של מלחמה, לטובת כולכם.

לגישור גירושין יתרונות רבים: הגעה לפתרונות המותאמים ביותר עבורכם ועבור ילדיכם, קבלת החלטות המוסכמות על שניכם באופן רצוני, הבניית המערכת המשפחתית העתידית לטובת ילדיכם וחסכון משמעותי של אנרגיה, עלויות וזמן. 

אנו מאמינים בזוגיות, אבל אנו יודעים שלפעמים זה נגמר וגירושין הם הפתרון הנכון עבור כולם. אנו מאמינים שיש לכם את היכולת לעשות שינויים, לתקן ולהתמודד גם ברגעים היותר כואבים, גם אם זה דורש מכם יותר אומץ והבנה שזה בידיים שלכם.

עבור הילדים שלכם, לפירוק הזוגיות יש מחיר, אבל אפשר ונכון למזער אותו וכמעט להעלים אותו אם מניחים את האגו בצד ופועלים בדרך של שלום והוגנות. תנו לי לסייע לכם להתגרש הכי נכון שאפשר - לחסוך לכם את המלחמות, הזמן והכסף ולדאוג שלכם ולילדים שלכם תהייה התחלה חדשה וטובה. 

באמצעות גישור גירושין אתם מפרקים את הבית מבלי לפרק את המשפחה, כי לא אתם ולא הילדים שלכם צריכים לשלם מחיר כבד כזה על ההחלטה לסיים את מערכת היחסים בניכם. כל סיום הוא גם התחלה חדשה ואם כבר החלטתם להתגרש תהיו חכמים ותעשו את הבחירה הנכונה בדרך של גישור, כדי להתחיל מחדש ברגל ימין וליצור לכולכם מציאות טובה יותר, כמו שאתם מאחלים לעצמכם. 

גישור גירושין במרכז | גישור משפחתי בתל אביב | גישור גירושין בהרצליה |  מגשר גירושין במרכז |  גישור משפחה בתל אביב | גישור במשפחה | גישור גירושין פתח תקווה
 
גישור גירושין ביקנעם - גישור גירושין- גישור משפחתי - גישור גירושין - מגשר גירושין - מגשרת משפחתית בצפון - גישור משפחתי -  דפי נחיתה -  גישור גירושין בתל אביב
 
 
 
 
 
 
 
 

גישור גירושין בצפון - גישור משפחתי - גישור גירושין בבינימינה - מגשר גירושין - גישור במשפחה

 
ניתן לקבל מידע נוסף באתר הבית
מגשרת משפחתית תל אביב - מגשר גירושין במרכז - גישור משפחה הרצליה - גישור משפחתי במרכז